Levering

LEVERING & RETOUR

1: Verzending van uw pakket

2: Retourzendingen

1: VERZENDING VAN UW PAKKET

De artikels hebben doorgaans een leveringstermijn van 5-9 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Onze leveringtermijn is sterk afhankelijk van de drukte en de voorraad. Aangezien veel artikels handgemaakt worden, kan de levertijd soms wat langer zijn. Als het artikel niet op voorraad is, hanteren wij de standaardlevertermijn die wordt vastgesteld door de producent. Dit kan variëren van 7 tot 30 dagen. Afhankelijk van het artikel en de leverancier. De levering gebeurt op een door u opgegeven adres door het bedrijf BPost of PostNL. 


Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering waarbij de vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet terug samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Onze verpakkingen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

2: RETOURZENDINGEN

Retourzendingen bij gepersonaliseerde producten, zoals bijv. armbandjes met codes of bepaalde lengtes worden niet toegestaan.

Indien producten beschadigd bij u toe komen laat het dan direct na ontvangst weten door middel van een foto en mail. Ondanks al onze zorgen en de keuze van onze materialen kan het gebeuren dat de armband tijdens het dragen stuk gaan (bijv. breken van de draad). Neem dan even contact met ons op. Let op: verkleuringen, slijtage en het niet naleven van de bijgevoegde "care constructions" kan er geen garantie optreden.

Bij retourzendingen moeten de goederen niet later dan 14 kalenderdagen na verzending door de Klant terug gestuurd worden aan Mooi Leven. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken. Gebruikte of geopende producten kunnen niet geretourneerd worden.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant.